۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

عذر خواهي

يه زمياني بود كه من خيلي آدم خوبي بودم، سعي مي كردم همه كارامو درست انجام بدم، واقعا سعي مي كردم تمام قول هايي رو كه مي دم انجام بدم، به قول بابام " سرت رفت قولت نره "...واقعا اينجوري بودم! مي دونم باورش سخته اما هميشه اينجوري بودم :D
يه زماني يه دوستي داشتم كه خيلي دوستش مي داشتم (!!!) البته سو-تفاهم نشه هنوزم خيلي دوسش دارم اما خوب بخاطره يه سري دلايل ( دلايلش به كسي ربطي نداره!!!! :D ) ديگه حتي با اين شخص حرف هم نمي زنم، با اينكه خيلي دوس دارم اما حتي باهاش سلام هم نمي كنم...حالا اينا مشكلاته خودمه اما خوب نكته اي كه مي خواستم بگم اينه كه اين شخص محترم هميشه بهم ميگفت كه خاك تو سرت خيلي بدقولي!!! اولش گفتم شايد يه بار در حقش بدقولي كردم و اين شخص ناراحت شده...ازش عذر خواهي كردم...هر چي زمان مي رفت جولو من سعي كردم بيشتر به اخلاقم توجه كنم و ببينم كه درست ميگه يا نه...ديدم آره بدقولي هام داره بيشتر ميشه و بدتر...اون در حقم لطف مي كرد و هيچي نمي گفت...فقط سكوت مي كرد...سكوتش كمي ديوانه كننده بود...سعي كردم بدقولي هامو كم كنم اما سخت بود...خيلي سخت...تازگي ها كه به اخلاقم توجه كردم ديدم كه بدقولي هام يه كم كمتر شده...مي خوام كلا ديگه هيچ وقت بدقولي نكنم...
بخاطر همين از همه بخاطر بدقولي هايي كه توي وبلاگ كردم و كلا در حق هر كسي كردم عذر خواهي مي كنم و مي خوام كه منو ببخشيد...واقعا از ته دل مي خوام كه منو ببخشيد...حتي شما دوست عزيز!!!
ديگه متن فارسي پست انگليسيمو نمي ذارم، اما واقعا سعي مي كنم كه يه پست بزودي بذارم...اين پست آينده احتمالا همه رو يه مدت ميبره تو فكر...
براي كار هاي گرافيتيم هم بگم كه بزودي يه تابلويي كه دارم مي كشم رو مي ذارم عكسشو و احتمالا هديش مي كنم به دوسته خوبم فرهنگ، يا آرين...هنوز تصميم نگرفتم به كدومشون بدم....
تا بعد...

۹ نظر:

Unknown گفت...

wooooooooooooow barikala kheyli khofe omidvaram hamishe movafagh bashi lezat bordam
:D

mahshad گفت...

dar haghe amn ke ta hala bad gholi nakardi vali dar kol khahesh mikonam ........;);)........dige tekrar nashe

siavash eddie گفت...

اه خب راست میگه دیگه! مصباح خیلی آدم بدقولی هستی! اصلاً هم تغییر نکردی بد تر هم شدی =))
تابلوتم میدی من !
----------------------
مثباه (!) اینا همش شوخی بود ها!

آرین گفت...

سكوتش كمي ديوانه كننده بود...
سکوت دیوانه کنندس...
خیلی درسته...

پس باید 2 تا کار بکشی! یکی واسه ی دیوار کافه فرهنگ یکی هم دیوار اتاق من :دی

MOh3en گفت...

a hamon bad gholi ke bodi hastiiii ama ino to khateret hak kon ke tanha MOhsen toro kasht!!!:D ibam bara hamon ke alan ye zare khosh ghol shodi ama be ghole siyavash hamon bad ghole hamishegi hasti:D

khorshid گفت...

kolan k ziyad bad ghol nisti vali bazi vaghta vase bazi adama kheili bad ghol mishi, bad gholi baese kheili etefagha mishe havaye khodeto dashte bash......

ناشناس گفت...

ma ham ke kollan baghaliyim in vasat dge!!! bashe dawsh mesbah

vali ma hamishe be fekre shoma hastim

movazebe khodet bash

Mr.Punisher

ناشناس گفت...

dar haghe man ke bad gholi nakardi vali chon ozr khasti be bozorgiye khodam mibakhshamet:D :D

kiyadi گفت...

shans nadarim ke on moghe ke khob bod be poste ma nakhord add zamani ke bad shode gire ma oftade!!:))
aghayi pesaaaaaar!!!
ma haminjori birikhto bad akhlagh doset darim!!!!
khastam bazam begam beshin dars bekhon!hamin:))))

Newer Posts Older Posts